We've got four eyes, so why yearn for one perspective?

czwartek, stycznia 12, 2012

Nawet grypy nie łapiemy tak łatwo jak cudzych poglądów.
Często nie zadajemy sobie trudu weryfikacji informacji, innym razem wierzymy w racje większości.
Niezależnie od przyczyn, postępując w ten sposób, tracimy coś niezwykle cennego - tracimy nasz własny punkt widzenia.
I nie chodzi tu o to, aby za każdym razem nie zgadzać się z innymi, a raczej o to, żeby za każdym razem potrafić sobie odpowiedzieć na pytanie: co dana sprawa, dla mnie oznacza.

Kończąc te rozważania na temat natury ludzkiej, świadomości swoich postaw i poglądów, pozostawiam Was ze zdjęciami.
Na których to nie mam na sobie niczego nadzwyczajnego, ale za to było mi miło i wygodnie.





Zdjęcia: Maciek

Co i jak:
bluzka- camaieu
spodnie - zara
marynarka, torba - it.
oficerki- ronkone



Może Ci się spodobać

26 komentarze

  1. Piękne zdjęcia:)uwielbiam Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to Stary Browar w Poznaniu? Trochę jesteś podobna do Magdy Cieleckiej ;)
    pozdrowienia i zapraszam do obejrzenia moich kolekcji na www.dmod.pl i facebook http://www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że podstawą dobrego wyglądu jest dobre samopoczucie w ciuchach, które ma się na sobie. Dlatego uważam, że wyglądasz świetnie. :)

    Poza tym muszę zgapić miejsce na zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy: rozumiem, że twoje aukcje allegro potrzebują reklamy, ale to nie odpowiednie na nią miejsce.
    Olga: to łódźka Manufaktura. A co do Magdy Cieleckiej, oddałabym wiele, żeby choć trochę być do niej podobnej. Piękna kobieta, a poza tym świetna aktorką. Bardzo ją cenię.

    OdpowiedzUsuń
  5. piersze zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz i jakie ładne zdjęcia! :D

    Zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    KONKURS
    KONKURS
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale zdjęcia i outfit.!
    Zapraszam do udziału w rozdaniu z novamoda u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia mają wspaniały nastrój.

    Faktycznie, gubiąc własny punkt widzenia, łatwo możemy zgubić samych siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Manufaktura? :-O w którym miejscu dokładnie? Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie dzielą się na mniejszych i... większych hipokrytów.
    Muszę przyznać, że ciężko mi walczyć z własną hipokryzję. Czasem zbaczam z trasy i idę za tłumem, zdarza mi się to, ale to jest wbudowane w nasz ludzki instynkt.
    A mimo to uczę się mieć własne zdanie i wyrażać swoją opinię, bez względu na to czy ktoś to zaakceptuje czy nie. To jest właśnie poczucie osobistej wolności.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bym polemizowała z notką. wcale nie widzę wokół siebie wielu osób przejmujących poglądy innych

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy: obok Eksperymenatorium.
    Ala: Dokładnie, zgadzam się z Tobą. Całkowite wyzbycie się hipokryzji jest rzeczą chyba niemożliwą. Najważniejsze jest to, żebyśmy zdawali sobię sprawę z naszych niedoskonałości;)
    agg: Wpis nie miał na celu pokazania tego, że otacza nas morze takich osób. Od czasu do czasu, każdy z nas pewnie spotkał się z działaniem tego mechanizmu. Była to krótka notka tematyczna, zainspirowana po części tytułową piosenką;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog, przede wszystkim pod względem merytorycznym.
    przepiękne zdjęcia!
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie tu u Ciebie!! Zachwycam się wpisami i zdjęciami i na pewno zostanę na dłużej. bardzo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Urzekło mnie zdjęcie z wisiorkiem w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jest ta marynarka. Acz przyznaje, że najbardzienj zaczarował mnie klimat zdjęc :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka jest śliczna. Bardzo podoba mi się jej prosty krój i kolor. Do twarzy Ci w niej

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasa, bardzo mi się podoba :) Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny klimat zdjęć ;) lubię wszelkie rozmyte świąteczne świecidełka :D
    pozy tym bardzo ładny naszyjnik. przypomniałam sobie, ze mam gdzie taki srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. tekst kojarzy mi się z nauka do społecznej :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest! dzień po kole ze społecznej:D co ta edukacja robi z ludźmi....

      Usuń
  22. Piękne i zmysłowe fotki, wyglądasz bardzo kobieco, subtelnie i seksownie. Cudowne połaczenie marynarki, niezwykle kobiecej koszuli/bluzki, spodni i oficerków..

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram