"Gdy wszystko się zdarzy co stać się nie może i wszystko się świetniej niż w książkach ułoży"

piątek, stycznia 20, 2012

W tracie zimy zawsze powracam do tego swetra. Pamiętam go jeszcze z dzieciństwa, kiedy to nosiła go moja mama.
Teraz, kiedy przeszedł do mojej szafy, niezmiennie utrzymuje się na liście moich ulubionych rzeczy. I chociaż część z Was może stwierdzić, że urodą przypomina worek na ziemniaki, to dla mnie posiada wszystkie cechy swetra idealnego: jest szary, ciepły, za duży i ratuje mnie w kryzysowych sytuacjach (pt. co na siebie założyć).

Co i jak:
sweter- niegdyś maminy
spodenki- odji
oficerki- ronkone
naszyjnik- kappahl

Może Ci się spodobać

31 komentarze

  1. rzeczy z historią zawsze na tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię pozornie za duże swetry :) można się nimi fajnie otulić w mroźne dni...
    Pozdrawiam!

    P.S. Podoba mi się Twój blog - będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sweter jest wspaniały, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękne zdjęcia :) Wyglądasz cudownie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że kiedyś robiono ubrania, które mogły służyć lata... teraz niestety często okazuje się co sezon, że trzeba coś wyrzucić, bo po prostu się nie nadaje do noszenia...
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny sweter ! właśnie przez swą prostotę zachwyca.
    zapraszam do siebie, choć blog nie ma nic wspólnego z modą, jest niemowlakiem i dopiero się rozwija: http://katharsis-isabel.blogspot.com/ :))

    pozdrawiam,
    Iza ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba, uroczo w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroda przypomina swietnie lezacy na Tobie oversize'owy sweter :) Tyle powiem;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter super, uwielbiam takie rzeczy z duszą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie urozmaiciłaś sweter naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie! ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście wygląda jak worek na ziemniaki, ale gdyby był dopasowany do sylwetki, nie komponowałby się tak świetnie z krótkimi spodenkami :) Bardzo ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny zestaw, sweter super wygląda ze spodenkami i kozakami.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny outfit:)
    zapraszam do mnie:

    http://boguslava-b.blogspot.com/2012/01/ponczo-z.html


    do logowania się jeśli się podoba:)

    pozdrawiam,
    bb

    OdpowiedzUsuń
  16. można powiedzieć, że ponadczasowy sweterek :)

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Profesjonalnie;).
    podoba mi się ten miejski szyk;).
    Szkoda tylko, że tak mało zdjęć;).
    Będzie mi bardzo miło, jak oglądniesz moje stylizacje. Zapraszam;).

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjna stylizacja! :)
    Przesliczna z Ciebie dziewczyna ;)

    Pozdrawiam i obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze jest mieć taki ciuch, który sprawdza się w 'kryzysowych' sytuacjach :) Bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne zdjecia (:

    www.jessicajersey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczy donaszane po rodzinie mają nieodparty urok, im starsze, tym większy ^^ Świetnie wyglądasz, nie widziałam jeszcze takiej obręczy na golfie i bardzo dobrze się to sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Really like your sweater!
    xx

    http://fashionalphilosophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz, zachwycasz mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestes Boska.. Uwielbiam Twoje nogi w oficerkach.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram