"Moje miasto zimą strasznie kaszle."

niedziela, stycznia 29, 2012

W dzisiejszym wpisie Łódź w tle będzie brzydka, ja blada, a pogoda niezwykle mroźna.
Próbując zachować optymizm stwierdzam, że pomimo łatwej obserwowalności powyższych faktów, nie są one stanem rzeczy nieodwracalnym. Z utęsknieniem czekam na koniec zimy (i zimowej sesji). A kiedy wreszcie temperatury będą sięgały znacznie powyżej zera, mój sweter z opcją multi-zapięcia będzie mógł się sprawdzić w roli okrycia wierzchniego.




Zdjęcia: Maciej

Co i jak:
sukienka - mango
sweter - sh.
torba - tk maxx
czapka - terranova

Może Ci się spodobać

24 komentarze

  1. świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny zestaw :) Torba jest rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja, sweter cudo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wiele osób już czeka na wiosnę , i Twoje wiosenne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swetrzysko godne...a czapeczka mnie rozbroiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łódź nigdy nie jest brzydka a bladość jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter super.

    Ja już nie mogę się doczekać wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!!
    Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W kwestii bladości popieram Pudernice, a do działu 'super' dołączam jeszcze ogólną prezencję twoją i zestawu, ze szczególnym uwzględnieniem rękawiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myśląc, że masz na sobie płaszcz, a nie sweter, wprowadziłam siebie w stan zazdrości. ale już mi lepiej, a Ty nadal wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, sweter - rewelacja !! :>

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mogę uwierzyć że ten sweter to sh! *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. noo sweterek niszczy i jeszcze sh <3

    www.horse-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadłam tu dzięki blogowi charlize, zobaczyłam ciekawy avatar przy jednym z komentarzy. Fantastycznie, że tu natrafiłam !! Nie wiem co to, ale twój blog i ty macie niesamowity urok, który mnie przyciąga. Obejrzałam kilka stron ze stylizacjami i cieszę się, że przycisk ''starsze posty'' jest aktywny i jest ich więcej. Odłożę sobie to na jutro. Masz niesamowitą urodę, delikatną, cudowną !!Zdjęcia - NIESAMOWITE !! Po prostu. I ten twójs tyl.. taki kobiecy.. uroczy !! Jesteś jedną z najpiękniejszych kobiet jakie widziałam. A widziałam w końcu mnóstwo zdjęć i postaci na żywo. Z pewnością ten jedyny mężczyzna doceni twą urodę i pokocha najbardziej na świecie. Mam nadzieję, ze czytasz to z usmiechem na ustach :)) Caroline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci za tak przemiłe słowa, czytałam z największym możliwym uśmiechem.

      Usuń
  15. świetnie wyglądasz, pomimo tej szarości na dworze - bardzo pozytywnie ;) ładny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do rozdania;)
    http://pocketful-of-inspiration.blogspot.com/2012/01/wygraj-walentynke.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i super stylizacje....
    Napisz proszę ile masz wzrostu.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, ja też protestuję przeciwko mrozom!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram