Poniedziałku, nie myślałam nigdy najlepiej o tym co nowego przyniesiesz, nierozważnie unikałam Ciebie

poniedziałek, lutego 21, 2011

Dzisiejszy długi tytuł zawdzięczam tej piosence, o moim nie ulubionym poniedziałku. I chociaż dzisiejszy poniedziałek, jest za pewne lepszy niż nadchodzący wtorek, to nadal biedak obarczony jest przeze mnie afektem negatywnym.


Z nowości wreszcie porwałam się na uratowanie mojej jedwabnej koszuli, która...to długa historia;) A zaczeła się od sałatki z octem winnym;) Po niedzieli spędzonej przy wycinaniu i szyciu, znowu mogę ją nosić.








































Może Ci się spodobać

25 komentarze

  1. świetnie ukryłaś ten mały problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. świetnie wyglądasz i do tego zdjęcia są czarujące, szczególnie te powyższe. pozwolę sobie poobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest ta bluzka! bardzo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znajduję lepszego słowa niż pięknie. Tak więc, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka jest przepiękna. Blog fantastyczny. Będę częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akcja ratunkowa w pełni udana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka rewelacja!!!bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysłowy myk :)
    wyszło bardzo zgrabnie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna bluzka

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma tego złego co by na Cudną bluzkę wyszło :) Po przeróbce wygląda zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. to ta biedna koszula... ale dobrze się stało, bo zrobiłaś z niej coś prześlicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówąc po przeróbce bluzka wygląda jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny ten blog !
    ciekawe inspiracje z których na pewno wiele z nas korzysta : ) ; * .
    OBY TAK DALEJ !
    zapraszam tez serdecznie do mnie + dodawajcie do obserwowanych , a będzie mi bardzo miło ; * .

    + co jakiś czas będę losować wśród obserwujących u mnie osobę , która dostanie ode mnie jakąś rzecz za darmo : ) .

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne zdjecia ♥
    swietny blog :)
    poobserwujemy? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. <3 the fabric, <3 your blog! following now!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne fotki ! wlaśnie trafiłam na bloga i zostaje .. na długo :)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  17. i love your shirt, so romantic and sweet!!
    I follow from Spain :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow I love these photos!
    Your blouse is so sweet :)
    I love the soft nudy colors too!
    stop by sometime, xx natalie

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zrobić takie cudo?:)

    pozdrawiam

    JP

    OdpowiedzUsuń
  20. JP:po pierwsze materiał w kolorze bluzki, po drugie nożyczki i nitka:)) najpierw na materiale odrysowałam koła (użyłam to tego szklanki), a później po kolei je przyszywałam:)) trochę roboty było, ale dosyć przyjemnej

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram