Poniedziałku, nie myślałam nigdy najlepiej o tym co nowego przyniesiesz, nierozważnie unikałam Ciebie

poniedziałek, lutego 21, 2011

Dzisiejszy długi tytuł zawdzięczam tej piosence, o moim nie ulubionym poniedziałku. I chociaż dzisiejszy poniedziałek, jest za pewne lepszy niż nadchodzący wtorek, to nadal biedak obarczony jest przeze mnie afektem negatywnym.


Z nowości wreszcie porwałam się na uratowanie mojej jedwabnej koszuli, która...to długa historia;) A zaczeła się od sałatki z octem winnym;) Po niedzieli spędzonej przy wycinaniu i szyciu, znowu mogę ją nosić.








































Może Ci się spodobać

26 komentarze

  1. świetnie ukryłaś ten mały problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga. świetnie wyglądasz i do tego zdjęcia są czarujące, szczególnie te powyższe. pozwolę sobie poobserwować.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna jest ta bluzka! bardzo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  4. that blouse looks beautiful :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znajduję lepszego słowa niż pięknie. Tak więc, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluzka jest przepiękna. Blog fantastyczny. Będę częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja ratunkowa w pełni udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka rewelacja!!!bardzo fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowy myk :)
    wyszło bardzo zgrabnie

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bluzka

    http://pocahontas-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma tego złego co by na Cudną bluzkę wyszło :) Po przeróbce wygląda zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. to ta biedna koszula... ale dobrze się stało, bo zrobiłaś z niej coś prześlicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówąc po przeróbce bluzka wygląda jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten blog !
    ciekawe inspiracje z których na pewno wiele z nas korzysta : ) ; * .
    OBY TAK DALEJ !
    zapraszam tez serdecznie do mnie + dodawajcie do obserwowanych , a będzie mi bardzo miło ; * .

    + co jakiś czas będę losować wśród obserwujących u mnie osobę , która dostanie ode mnie jakąś rzecz za darmo : ) .

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne zdjecia ♥
    swietny blog :)
    poobserwujemy? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. <3 the fabric, <3 your blog! following now!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne fotki ! wlaśnie trafiłam na bloga i zostaje .. na długo :)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  18. i love your shirt, so romantic and sweet!!
    I follow from Spain :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow I love these photos!
    Your blouse is so sweet :)
    I love the soft nudy colors too!
    stop by sometime, xx natalie

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous. Love your blog. Now following. Hope you'll follow me back.


    Check out my blog if you've got time and feel like it. It would mean a lot. I've just started.
    Karoline Kalvo

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zrobić takie cudo?:)

    pozdrawiam

    JP

    OdpowiedzUsuń
  22. JP:po pierwsze materiał w kolorze bluzki, po drugie nożyczki i nitka:)) najpierw na materiale odrysowałam koła (użyłam to tego szklanki), a później po kolei je przyszywałam:)) trochę roboty było, ale dosyć przyjemnej

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram