Dziś oddycham słońcem.

sobota, lipca 07, 2012

W takie dni jak ostatnio całe miasto zaczyna parować. Budynki w dziwny sposób wydają się absorbować niemiłosierny żar lejący się z nieba, a wiatr najwyraźniej udał się na zasłużony urlop pozostawiając powietrze w kompletnym bezruchu.
Sądziłam, że uwielbiam upały, temperatury powyżej 27 stopni w cieniu i ławki rozgrzane do granic możliwości. Niestety nasze lokalne ukropy w niczym nie przypominają tych spędzonych we Włoszech, czy Turcji. Podczas gdy tam pełna energii i werwy potrafiłam spacerować w największym słońcu, to w betonowym sercu mojego miasta czuję się jak w wielkim saganie pozostawionym na małym ogniu. Chciałabym tak jak mój kot, móc rozłożyć się na chłodnych kafelkach i w słodkim letargu oczekiwać wieczorów.








Zdjęcia: Maciej

Co i jak:
bluzka- h&m
spodenki - sh.
buty - bata
okulary - mango 

Może Ci się spodobać

17 komentarze

  1. bardzo fajnie, bluzeczka jest fajna;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam na Ciebie patrzeć!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się dokładnie taka bluzeczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, lekki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona kolorystyka w najlepszym wydaniu - przeuroczo wyglądasz :)
    Możesz zdradzić jakim aparatem (i obiektywem) robione są zdjęcia na Twoim blogu? Za każdym razem nie mogę się napatrzeć i podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robimy na przemian canonem 60d i 500d z obiektywem canona 50 1.8 lub tamronem 90 2.8 :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź! Naprawdę przepiękne zdjęcia :)

      Usuń
  6. prosty, ale uroczy zestaw :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i super blog

    zapraszam również do mnie: colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam słabość do zdjęć robionych pod słońce, a te bardzo mi się podobają. Co do kotów to mojemu nie wystarcza już sama podłoga i potrzebuje wentylatora skierowanego wprost na niego. Wcześniej przed nim uciekał,a teraz się wręcz domaga;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Cię kochana! :) Super stylizacja!:)

    Na moim blogu pojawił się post o DOMOWYCH SPOSOBACH na zniszczone włoski ;)
    Zachęcam do przejrzenia oraz skomentowania co sądzisz;)

    http://yourtrueselff.blogspot.com/ Buziaki :**!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, lekki, zwiewny zestaw z ciuchów typu basic. tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słońce to najlepsze źródło tlenu. :)

    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram