"Leżę sobie w trawie, cisza się gotuje, myśli podpływają, pająk nitkę snuje (...)"

niedziela, maja 06, 2012

Powszechnie znany są przypadki osób, które nie znoszą się pakować. Co więcej nikogo taki stan rzeczy nie dziwi, anty fani pakowania się mają nawet swoją grupę na fb. Ja osobiście pakować się uwielbiam. Mogę prasować, składać, układać, tworzyć listy rzeczy niezbędnych, generalnie bawić się w tę całą walizkową logistykę. Niestety jakimś dziwnym, niezrozumiałym zupełnie sposobem nie lubię się rozpakowywać. I dlatego właśnie, korzystając z dobrodziejstwa mechanizmu prokrastynacji, porzuciłam rozpakowywanie mojego 'po-majówkowego' bagażu na rzecz przedstawienia Wam koszuli. Koszuli nie byle jakiej,
bo (jak dumnie obwieszcza jej metka) Szwedzkiego designu. To wszystko zaś zostało okraszone prawdziwą leśną scenerią
i prawdziwym, jeszcze wtedy upalnym, słońcem.






Zdjęcia: Maciej

Co i jak:

koszula - ciuchbuda
jeansy - gina tricot
baleriny - h&m

Może Ci się spodobać

27 komentarze

  1. taką koszulę z chęcią bym spakowała! wolę się pakować niż rozpakowywać.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie <3 ładnie w tym wyglądasz! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie! bardzo stylowy zestaw, w iście francuskim stylu:)
    a ja nie tylko nie znoszę się pakować. nienawidzę rozpakowywać jeszcze bardziej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam się rozpakowywać :)
    W stroju najciekawsze dla mnie buty i nogawki.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna koszula i spodnie i w ogóle baardzo ładnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  6. aaale masz figurkę :) idealną do takich spodni!

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się :0 baletki są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetną figurę! koszula bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A kim jest uroczy Maciej? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. człowiekiem wiecznie dzierżącym aparat w swojej prawej dłoni, a prywatnie moim oblubieńcem.

      Usuń
  10. pięknie i klasycznie. i jaka Ty jesteś ładna! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wszytsko razem wygląda :) świetne spodnie- idealnie na tobie leżą :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm! już chcę Twoją koszulę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. pozazdrościc figury!!;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ha! wszystko masz szwedzkie! nie tylko koszulę z metką 'szwedzki design', ale i buty ze szwedzkiego HMu i spodnie szwedzkiej Giny Tricot. me gusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Jedym słowem Szwedzkie szaleńswto, brakuje tylko mebli z Ikei;)

      Usuń
  16. Jesteś bardzo śliczna Małgosiu:) Zazdroszczę:)a koszula świetna. A odbiegając od tematu na jakim jesteś kierunku studiów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna jestem tylko od czasu do czasu. Dokładniej w tych momentach mojego życia w których uda mi się wyspać;) A studiuję psychologię.

      Usuń
  17. Nie znoszę ani jednego, ani drugiego ;) Koszula jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejuu! Ty jesteś taka śliczna! A te zdjęcia, ujęcia, kolory tylko to podkreślają:)
    Pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zafascynowana Twoim urokiem śledzę SPOSTRZEGA-NIE od jesieni...
    Jeśli to nie pilnie strzeżony sekret zdradź proszę tajemnicę tak pięknych rzęs? Natura, mascara (ew. gorąca prośba o podanie marki) czy 1:1?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że lubisz tutaj zaglądać:)
      Jeżeli chodzi o rzęsy, kiedyś używałam olejku rycynowego (ponoć czyni cuda), ale ja specjalnej różnicy nie odnotowałam. Moim ulubionym tuszem przez lata był Lancome Hypnose, ale w tym roku został on zdetronizowany przez Estee Lauder Sumptuous - niesamowicie lekki, świetnie się rozprowadza i idealnie się trzyma.

      Usuń
    2. Dziękuję.

      Usuń
  20. koszula cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz komentuję cokolwiek , gdziekolwiek ...
    Ujęłaś mnie spostrzeżeniami dotyczącymi pakowania się. Jeżeli zona mnie nie spakuje, to zdarzają mi się takie historie jak na przykład wyjazd na regaty z tylko i wyłącznie książką ( przepisy regatowe ).

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram