Formal dress

niedziela, kwietnia 24, 2011

Święta w tym roku mogę zaliczyć do "zapracowanych", ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Spędzone w większym rodzinnym gronie, dodatkowo dzisiaj zostałam mamą chrzestną.
Dwa zdjęcia mojej sukienki, nie jest to jej debiut. Kupiłam ją na ślub mojej siostry we wrześniu (pamiętam, że wrzesień nie był "sukienkowo" niedobrym miesiącem, w sklepach były pustki i bardzo długo szukałam czegoś odpowiedniego), a dzisiaj miałam okazję założyć ją powtórnie.







Co i jak:

sukienka- Peek&Cloppenburg
buty- New Look

Może Ci się spodobać

23 komentarze

  1. śliczna jest ta sukienka!

    www.fashionowelove.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialnie na Tobie leży ta sukienka! :)
    świetnie wyglądasz!

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka. A Twój look, dzięki niej, zyskał mnóstwo romantyzmu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. you look so elegant and classic darling!

    *following your blog*

    Eda <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne wnętrze. Gdzie to ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka, butki idealnie dobrane.
    bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o śliczne masz buciki :D
    Pozdrawiam Julka
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Skróciłabym, ale górę ma przepiękną!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aquamarine: też przez chwilę myślałam nad jej skróceniem, ale straciłaby na fasonie, poza tym z długością przed kolano nie pasowałaby do bardziej formalnych okazji;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna sukienka,ale faktycznie troszkę za długa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. margaret pisze...
    Aquamarine: też przez chwilę myślałam nad jej skróceniem, ale straciłaby na fasonie, poza tym z długością przed kolano nie pasowałaby do bardziej formalnych okazji;)
    ................................
    mysle ze nie straciłaby tej swojej "formalności" jeśli by była krótsza o te 5 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię P&C,sukienka jak najbardziej zacna

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz bardzo ładnie :) Mam takie pytanie, związane z jedną z Twoich poprzednich notek: w jakiej temp. pierzesz swoje conversy? Z góry dziękuję za odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hemliggg: masz rację o 5 cm krótsza, nie straciłaby na "formalności":)) ale szkoda mi jej skracać, poza tym pojawia się drobny problem techniczny - z tyłu na tej wysokości jest rozcięcie, po króceniu by go nie było i to utrudnia chodzenie (podpinałam tak mankiet, żeby zobaczyć jak by to się sprawdziło).

    Anonimowy 19:26 : białe ostatnio namaczałam przez całą noc w misce z wybielaczem, a później pranie w 40 stopniach. nic im nie jest, a biel w miarę powróciła do normy:)) zielonych piorę w niższej temperaturze, żeby nie straciły koloru

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz w tej sukience :) bardzo też podobają mi się buty.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    www.beauty-fashion-shopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. :) Uuuuu, bardzo ładna sukienka. Pomimo "szuszy" w sklepach udało ci się doskonale :D


    www.umebluj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukieneczka:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sukienka :) oj muszę poszukac pdoobnej ;)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all your comments

Popularne wpisy

Polub na Facebooku

Instagram